091130



Sitter här i skolan och redigerar produktfoton. Jag har verkligen så himla mycket efter mig och jag vill bara blunda! Fast det funkar inte så, jag vill ha en spark i röven men jag tror att jag måste sparka mig själv. Jag hinner liksom inte med mig själv och ingen annan känns det som.

I helgen har jag tagit det lugnt. Det var nattöppet på fradagen och jag köpte mig ett par kängor som jag kanske kan lägga upp här. Jag tycker mycket om dem iallafall :) Lördagen mådde jag ganska kasst eftersom den jävla fläskvaccinationssprutan gjorde så jag hade ont i hela kroppen. Men till sist åkte jag till Filip och vidare till Evelina :) Söndagen var bara allmänt lugn!

Saknar lilla mamma. Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

KOM IGEN HANNA! tänk när du tar studenten, då kommer allting att vara färdigt. och du kommer aldrig mer att behöva plugga, om du inte själv vill det förstås. och jag lovar att det är så jävla värt att få plugget gjort och inte ha så himla mycket fritid för det är så kort tid kvar nu. sen har du hela livet framför dig.

miss u! och det hade varit så kul om vi kunde åka till ullared, men du jobbar din lilla slyna! hähähääh PUSS <3

2009-11-30 @ 23:24:19
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0